Jeeeeee olen iloinen 8>>>
Tänään nimittäin se toinen minun kaverini tuli aamulla koulussa ja halasi minua ja sanoi, että hän ei tiedä miksi hän ollut sellainen minua kohtaan ja pyysi anteeksi. IIiiih, todela ihQ. :DD Sen toisen olen koko ajan ollut ihan hyvissä väleissä, joten hän ei ainakaan sanonut mitään.

Katselin muuten juuri blogiani ja huomasin että kirjoitukseni ovat aika sekalaisa ja aiheettomia. No, jotkut saattavat pitää sellaisesta :D

Olen tänään yrittänyt ottaa selville scene-tyylistä joka kiinnostaa minua hirveästi! :3 Mietin vaatteistani sopivia yhdistelmiä tyyliin ja sitten sain tämän (hyvän?) ajatuksen.... 8))
  Eli kysymys kuuluu näin: Mitkä ovat lempivaatteesi/asusteesi? Ne saavat olla kaikkea paidasta hattuihin ja huppareista sukkiin, mitä vain, jonka kuitenkin itse omistat. About viisi riittää, tai vaikka vähemmän. Tässä omani:

1. Musta-harma skottiruudullinen "talvilippis"/lätsä. Oikein lämmin~ ^^

2. Musta-harmaa-valko-skottiruudullinen (sekin) huivi, toisen samantyyppisen olen hävittänyt joten sain uuden. :P

3. Mustat pillifarkkuni. Ennen minulla oli Detroitin farkut, koska niitä on myös leveämpiä, koska olen, krhm, hieman pyöreä. Sitten niihin tuli reikiä joka paikkaan ja minun piti saada uudet. Sain melkein saman laiset, Gina tricotista. On minulla parit muutkin farkut, mutta ne eivät ole niin kivoja ja mukavia kuin ne mustat :>

4. Pääkallolaukkuni. Se on parinkympin arvoinen musta kangaslaukku, jonka toisella puolella on iso hopea pääkallon kuva. Tyksin siitä hirmuisesti, eikä minulla ole muita laukkuja (tai siis on minulla koululaukku :DD)

5. Knalli. Harrastin ennen tanssia, ja meillä oli esitys johon kuului knallit. Opemme oli taas todella ihana ja kävi ostamassa ne kaikille itse (terkkuja Soilille ;DD). Ihana muisto :DD Siskoni kinuaa hattua koko ajan itselleen ;<

Siinäpä sitten vähän esimerkkiä ;)) Ja haastan kaikki tämän lukeneen tekemään samoin! (Ne joilla on blogi) Erityisesti Temerice joutuu tekemään tämän! >:))