Jäin taas kotiin. Plöö. Tulin taas puhumaan kaikkee päätöntä 8) Saatte kestää näit kirjotuksii viel pitkään...
   Mut nyt päivän aiheeseen x)

Onko outoo, jos mul on viel tiettynä päivänä karkkipäivä? En haluu vetää jotain sokeria naamaan joka päivä ja olla joskus sitten.... Lihava?
Sitä paitsi mulla puuttuu hampaista joku kiille, niin niihin tulee vähä herkemmin reikiä. Vielä monta ei kyllä oo, enkä haluukkaan enempää, vaikkei mulla mitään hammaslääkäripelkoo oo.
    Tai siis esimerkki, mun kaveri soitti mulle yks lauantai ja kysy voinks olla sen kaa, ja sanoin et me voitas  mennä ostaa karkkii ku mul ei viel ollu, ja se oli sillee et "Onks sul vieläki tiettynä päivänä karkkipäivä?" ja olin vaa että joo. Ei se mua haittaa. Hahhah.
                               No nii olipas siinäki kiinnostava aihe ;DD

Mun tekee kauheesti mieli omella, vaik en oo edes varma osaanko laittaa lankoja ompelukoneeseen, enkä osaa virkata tai kutoa. Tai kyllä mä sellasta suoraa osaan virkata 8>>
                  Oon joskus keväällä ommellu siskon kaa Barbeille vaatteita, toinen onnistui ihan hyvin, mutta se mahtuu vain kahdelle Barbille, ja toinen meni ihan "pipariksi" xD

Kiitos kun kuuntelitte ja aamen. Taidan mennä juomaan kaakaota.