Fight fight, close the door, show me that you wanna score. <33
Jos joku kysyy niin tuo on Millionairesin biisi (Take a Shot). Ai ai, se on sikahyvä 8> Haluisin näyttää joltain niist laulajist 8<

Joo, puhun, tai siis kröh, kirjotan nyt vähän tällätavoin tyylistä. Millionaires on scenetyylinen bändi. Ja se on hyvä bändi. Ja scene on kiva tyyli. Mutta siis asiani oli.... Tai siis että se minun emo(?)kaverini käyttää koulussa korkosaappaita, kuten olen tainnut mainitakkin, ja sellaista tosi kalliin näköistä hopeaa laukkua ja sellaista muodin mukaista takkia. Ja sitten taas hän sanoo että on emo. Ja sitten koulun pihalla hän sanoo minulle ja joillekkin muille että hän toivoo joululahjaksi Paris Hiltonin CanCanin, vaateita, koruja, levyjä, laukkuja, kenkiä... Ja hän taas sanoo olevansa emo, ja että tykkää yksinkertaisuudesta, EIKÄ tykkää koruista. Ja kun minä olin (nykyään olen enemmän scenetyylinen) emotyylinen enemmän vain vaatteiltani, niin hän sanoi että en ole oikea emo jos en kuuntele paljon rockia. Olen sitä mieltä että saa olla tykästynyt myös pelkästään tyylinmukaisiin vaatteisiin.
     Ja kerran menimme jälleen kerran ulos. Menemme yleensä vanhan päiväkotimme pihalle istumaan keinuihin. Hän tuli aika muodikkaissa vaatteissa sinne, harmaassa ruudullisessa takissa, ja niissä saappaissa ja mustissa housuissa. Jos jotakuta kiinnostaa, niin minulla oli päälläni musta kissankorvahuppari (by. Temerice ;>), mustat pillifarkut, harmaa emopipo, ruudullinen kaulahuivi, ja punaiset ah niin pellenkenkien näköiset tennarini. Sitten hän selitti että useat emot käyttävät myös muotivaatteita, ja sitten keskeytin hänet (paha tapani) ja sanoin että "mä ainakin yritän olla ihan omanlaiseni emo, en joku tuttuni tai kukaan muukaan". Hän siis yrittää kulkea massan mukana, ainakin minun käsitykseni mukaan.Tosi emoa, vai mitä? XD

Joo siinä Minden pölinät tällä kertaa :3 Aika rientää, täytyy lentää, nimittäin siivoamaan ,___,